Τρόποι αντιμετώπισης & έλεγχος της κατάστασης

Από τη Γεωργία Τριανταφύλλου
Σύμβουλο ψυχικής Υγείας
Ψυχοθεραπεύτρια
Το stress στον εργασιακό χώρο μπορεί να οριστεί ως κάτι έντονο, δύσκολο, πιεστικό, που το εκάστοτε άτομο έρχεται αντιμέτωπο με υποχρεώσεις και εργασίες που δε μπορεί να διαχειριστεί ή που τελικά ξεπερνούν τις δυνατότητές του. Το εργασιακό άγχος μπορεί να προκληθεί από τη κακή οργάνωση της εργασίας, την αναβλητικότητα, το αυστηρό και μη ευέλικτο ωράριο, τη φύση της δουλειάς (δυσάρεστα καθήκοντα, μονοτονία), την έλλειψη ελέγχου μιας κατάστασης, την ανασφάλεια για την πορεία του ατόμου μέσα στον οργανισμό που εργάζεται, τις οικονομικές απολαβές, τις διαπροσωπικές σχέσεις (καταπίεση, παρενόχληση), την κακή ηγεσία, επικοινωνία, τη μη σωστή διαχείριση χρόνου, αλλά ακόμα και τον συνδυασμό προσωπικής / επαγγελματικής ζωής (έλλειψη υποστήριξης / κατανόησης για τα προσωπικά θέματα από την εργασία, και αντίστοιχα έλλειψη κατανόησης / υποστήριξης από το σπίτι για τα επαγγελματικά προβλήματα).